⭠ laserwar.rs

Mogućnosti su neograničene!
Budite kreativni! Kreiraj scenario!

U prvom delu formulara popunite odgovarajuća polja za informacije, detaljno opišite misiju i zatim u drugom delu otkačite karakteristike i specifikacije uređaja koje želite da budu uključene u igru.

Replike

Vrste replika
Karakteristike

Uređaji

Smart Battle Base
Chameleon Universal Point
LaserWar Artifakti
Trinity granata
Crater Eksplozivna naprava
Medic Set Box
Restart uređaji
Ova opcija kada je uključena omogućava da ranite/ubijete člana svog tima. U tom slučaju morate da vodite dodatno računa i da budete maksimalno oprezni.
Nakon prvog pogodka odnosno ranjavanja, igrač počinje da krvari i da svakih 40 sekundi gubi 10% helta. Potrebno je brzo pronaći doktora i zaustaviti krvarenje.
Kao u u originalnim borbenim modelima, svaka puška ima sigurnosni mehanizam koji sprečava dalje rafalno gađanje ako se cev zagreje. Morate sačekati da se cev ohladi.
Sistem omogućava da replika može takođe da bude pogođena i da zatim bude onesposobljena određeni vremenski period tj. nekoliko sekundi ne možete da gađate.
Ova opcija podrazumeva da imate 300 metkova po rundi, odnosno 10 okvira po 30 metkova. Nakon svake runde municija se restartuje na ove vrednost.
Ova opcija podrazumeva da imate 150 metkova po rundi, odnosno 5 okvira po 30 metkova. Nakon svake runde municija se restartuje na ove vrednost.
Opcija podrazumeva da postoji neograničeni broj municije po rundi.
Opcija podrazumeva automatsko repetiranje tj. zamenu okvira kada se potroši.
Uređaj se nalazi u bazi tima, odašilje impulse koji daju health-e ili municiju na svakih 30 sekundi, može biti uništena od strane suprotnog tima, ima 1000 helt poena.
Na početku igre, Battle base je neutralna, cilj je da bude osvojena od strane jednog od timova, nakon što je osvojena odašilje health-e timu koji ju je zauzeo.
Kontejner sa biološkim virusom koji je potrebno preneti sa jednog mesta na drugo u određenom vremenskom intervalu, pre nego što virus ubije sve igrače ili ga drugi tim preuzme.
Radioaktivna bomba je postavljena i otkucava tajmer. Zadatak timova je da prvi dođu do bombe i da je uspešno deaktiviraju što nije ni malo jednostavan proces.
Postoji tim koji ima zadatak da aktivira i drugi tim koji deaktivira bombu. Ukoliko tim ne deaktivira bombu, onda će eksplodirati i ubiti sve igrače u okolini.
Na uređaju otkucava tajmer, za to vreme ga je potrebno pronaći i odneti van "grada" i zatim deaktivirati. Uređaj ispušta radijaciju koja polako ubija sve oko njega.
Uređaj odašilje radijaciju u određenom radiusu koja „povređuje“ igrače i skida im health poene.
Sporedna baza tima, odašilje health-e ili municiju na svakih 30 sekundi, može biti uništena od strane suprotnog tima.
Na početku je neutralan, tim mora da ga zauzme i da ga odbrani određeni vremenski period tako da spreči drugi tim da ga preuzme. U toku perioda kada je zauzet odašilje health poene.
Uređaj odašilje specijalne impulse koji u određenom radiusu, igračima daje duple helte i pravi anomaliju. Uređaj je često na teško dostupnom terenu.
Predmeti su sakriveni po terenu i cilj je pronaći ih. Kada su pronađeni, uređaji odašilju impulse koji dopunjuju municiju ili health-e timu koji ih je pronašao.
Drevni predmet je sakriven na terenu. U trenutku kad je pronađen taj igrač dobija drevne moći kao što su fjuri (povećava se jačina oružja), anomalija (duplo helta).
Upotrebljava se više uređaja koji automatski ubijaju igrača koji se nađe u radijusu od 2-3 metra od njih. Uređaji su sakriveni po terenu i nemoguće ih je deaktivirati.
Predmeti su sakriveni i odašilju radioaktivne impulse koji postepeno skidaju health-e igračima koji se nađu u radijusu od 2-3 metra od njih.
Veoma nestabilan predmet, odašilje impulse nervnog gasa svakih nekoliko sekundi što šteti igračima u određenom radiusu. Cilj je pronaći ga, oprezno stabilizovati i odneti ga do baze.
Veoma nestabilan predmet, odašilje impulse virusa svakih nekoliko sekundi što šteti igračima u određenom radiusu. Cilj je pronaći ga, oprezno stabilizovati i odneti ga do baze.
Veoma nestabilan predmet, odašilje radioaktivne imspulse svakih nekoliko sekundi što šteti igračima u određenom radiusu. Cilj je pronaći ga, oprezno stabilizovati i odneti ga do baze.
Veoma nestabilan predmet, odašilje impulse svakih nekoliko sekundi što ubija igače u određenom radiusu. Cilj je pronaći ga, oprezno stabilizovati i pažljivo odneti do baze.
Ručne granate koje se skidanjem sigurnosnog dela i pritiskom na dugme aktiviraju i bacaju. Pogodna za scenarije u zatvorenom prostoru. Ubija sve u određenom radiusu.
Kao i granata, pritiskom na dugme se aktiviraju i zatim bacaju. Ne ubija igrače nego ih „zaslepljuje“ tj. onesposobljava igrače da pucaju 30 sekundi.
Bomba koja ima tajmer i koja se aktivira i deaktivira pritiskom na taster. Nakon aktivacije pokreće se tajmer, a nakon isteka ispušta impulse koji ubijaju sve okolo.
Bomba koja ima tajmer i koja se aktivira i deaktivira pritiskom na taster. Nakon aktivacije pokreće se tajmer, a nakon isteka odašilje radioaktivne impulse.
Dostupan samo kod scenarija koji obuhvataju krvarenje. Uređaj se nalazi kod doktora koji pomoću uređaja stavlja "zavoje" odnosno zaustavlja krvarenje.
Uređaj se nalazi kod doktora koji pomoću uređaja reanimira igrače koji su poginuli. Igrači tada ne moraju da idu do baze, već da se ožive gde su i poginuli.
Nalazi se u bazi ili u isturenoj bolnici u blizini baze, igrači se pritiskom na dugme ovog uređaja oživljavaju i vraćaju nazad u igru.
Nalazi se u bazi ili u isturenom skladištu u blizini baze, igrači pritiskom na dugme ovog uređaja dopunjavaju svoju municiju i vraćaju se nazad u igru.